CCDK – BEACHWEAR
174 % stigning i salg, 250 % flere ordrer og en konverteringsrate på 2,71 % – en vækst på 231 %. Ved lanceringen af CCDK badetøj satte vi gang i en kampagne, der i fire nøje orkestrerede faser forvandlede nysgerrighed til salg: Vi startede med et intimt influencer-event ved en sø i Søhøjlandet, hvor 15 udvalgte profiler blev udfordret – både mentalt og fysisk – i et saunagus, der skabte ægte fællesskab og krop-positiv buzz, som de selv spredte på SoMe. Herefter løftede vi sløret for vores badetøjs-USPs gennem paid og organic indhold, så målgruppen kunne lære de nye styles at kende. Med overskriften “Er du på udkig efter nyt badetøj?” ramte vi præcis de behov, mange føler i sommermånederne, og slutteligt kørte vi en massiv udsalgsfase med 25 % på alt badetøj for at sikre gentagne køb næste sæson.
Client
CCDK
DELIVERABLES
Influencer event Meta ads
Year
2025
Role
Marketing, Art direction, grafisk design
INFLUENCER EVENT
Vi inviterede 15 nøje udvalgte influencere til en uforglemmelig eftermiddag ved en fredfyldt sø i Søhøjlandet, hvor alt var skruet sammen om kropspositivitet og ægte fællesskab. Dagen startede med økologisk, let forplejning – farverige salater, wraps og friskpresset juice – der åbnede for intime samtaler om selvkærlighed og styrke. Da stemningen var sat, førte en erfaren saunameister os gennem et saunagus-forløb, hvor varme, duftende æteriske olier og meditativ musik udfordrede både krop og sind. Overraskelsen var stor, da mange oplevede fysisk forløsning og mental klarhed; latter og glædesudbrud blev hurtigt fællesnævneren, og flere fandt nye venskaber. Til sidst samlede vi os ved søbredden i solnedgangens skær, hvor influencerne spontant dokumenterede øjeblikkene og delte personlige fortællinger om, hvordan eventet havde løftet dem – en organisk, autentisk start på kampagnen, der satte tonen for hele lanceringen.